Okulary do komputera

Symbol: 4531-1
37.00
szt.
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 8.99
Kurier GSL 8.99
DPD Punkt Pickup 9.99
Paczkomaty InPost 12.99
ORLEN Paczka 12.99
Kurier DPD 14.99
Dostępność Średnia dostępność
Waga 0.15 kg
Zostaw telefon

Damskie okulary do komputera z filtrem światła niebieskiego w modnym niezmiennie od kilku sezonów kształcie kociego oka. Powłoka blue light chroni przed szkodliwymi falami światła, elastyczne zawiasy zapewniają duży komfort użytkowania, a dzięki rozkręcanej oprawce w okularach można wymienić soczewki na szkła korekcyjne. Okulary są lekkie, wygodne i zachwycają klasycznym wzornictwem.

  • Kształt: kocie oczy
  • Typ soczewek: z filtrem blue light
  • Materiał: metal / TR90
  • Płeć: damskie
  • Elastyczne zawiasy: tak
  • Możliwość wymiany soczewek u optyka: tak
  • Ochrona: filtr UV400 kat.0
  • Szerokość mostka: 16 mm
  • Długość zausznika: 140 mm
  • Szerokość szkła: 56 mm
  • Szerokość oprawki: 141 mm
  • Wysokość oprawki: 50 mm

TR90 to miękki, elastyczny materiał odporny na odkształcenia. Oprawki wykonane z tego materiału są: ultralekkie, elastyczne, wytrzymałe i bardzo wygodne. Główną cechą TR90 jest jego sprężystość, dzięki której po wygięciu wraca on do swojej pierwotnej formy.


Światło niebieskie jest emitowane przez wyświetlacze LCD, oświetlenie LED, świetlówki, a nawet ksenonowe lampy aut, a jego długotrwałe oddziaływanie jest szkodliwe dla naszego wzroku, a co za tym idzie zdrowia. Skutkiem długotrwałej ekspozycji na niebieskie światło mogą być: zmęczenie oczu, podrażnienie i suchość oczu, słabe i nieostre widzenie, łzawienie, a nawet bóle głowy.

Jeśli pracujemy przed komputerem lub intensywnie korzystamy z urządzeń cyfrowych warto zaopatrzyć się w okulary do komputera ze specjalną powłoką blokującą światło niebieskie i niebiesko-fioletowe tj. okulary z filtrem blue light.

OKULARY BLUE LIGHT FILTER są najlepszą ochroną przed szkodliwymi falami światła i ewentualnymi skutkami jego oddziaływania na oczy.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.